...

kendimi terk eyledim bugün
bilmem içimde sancılı kırgın hüzün
bugünkü değerim mi.. beş para
ceza..
sakın sözlerime aldanma!

taaaruz kıvılcımları geçmişte
suçluyum seni yalnızca beden zannedişimde
sıkıştırdım ikimizide
ama yine de uyanmadım seni kurban edişime

canın pahasına koruduğun sevgi ve saflığı
kabul etmek zor hataları

cezası yüreğimin en derin köşesinde
bir bıçak iyice keskincene

kontrolsüzce savurdum kendimi bugünlere
biliçsizce

derin köşelerde
buldum göz pınarlarımı

nasıl unutabilirdim ki..

6 yorum:

  1. selam,
    sağlam sapladınmı bıçağı geri alamazsın hemen et bırakmaz içine çeker döndüreceksin yarada kanırtarak acı eşiği aşıldı"tiz bir ünlem tüm evren"koparıp kendini kendinden geri kalan öper ellerini
    selam,

    YanıtlaSil
  2. selam,

    "...bak milena,'en çok seni seviyorum' diyorum ama gerçek sevgi bu değil belki.'sen bir bıçaksın ben de durmadan içimi deşiyorum o bıçakla' dersem,gerçek sevgiyi anlatmış olurum
    belki." franz kafka

    burada bir "n" buldum,"bilinç" düşürmüş olabilir mi?

    selam,

    YanıtlaSil
  3. bıçak cok kanatmadan deşsin içimi ,acı kendi eşiğinde, içinde kaybetmeden kendimi, sorumluluk alma dürtüsünü versin, tepetaklak etsin, ic dıs birleşsin ..bıcak sevgiden ..

    YanıtlaSil
  4. selam,
    kraliçe!
    kızgın vivian!
    lilith!
    orkide güneş!
    vivian saragosi!..

    sen benim,
    uğur perim!

    selam,

    YanıtlaSil