Kraliçeye..

Yüce aynamın değerinin önünde saygıyla eğiliyorum!
babaannecim seni seviyorum..
Kraliçemsin!!
sen içimde kör olduğum değersin,
Ah! nasıl gözlerim kör kalmış güzelliğine
senin kadar güçlü olamadan önünde
seni yalnızlığa terk eden benliğime uyanıyorum..
öyle özel bir aynamsın ki önümde
senin Kraliçelik makamını korumak adına
varoluşunun yüce sebebini sergilemek adına
tüm dünyayı elinin tersiyle itebilecek gücünün önünde saygıyla eğiliyorum..
Artık bu rolü diğer her yere kör kaldığın yerden tutmak zorunda değilsin..
Seni içimde buluyorum..
Kendi değerime uyanıyor
kendimi Kraliçe ilan ediyorum..

1 yorum:

  1. selam,

    yeşil bir su uykusu uyuyor sanki oda...

    ıslak bir yosun gibi ay ışığı aynada,

    ne bir ses, ne fısıltı... yalnız hafif nefesler...

    nilüfer kadar beyaz bir kadın uyumada...

    bir kadın uyumada, saçları darmadağın,

    kim bilir hangi güzel
    rüyayı tada tada?..

    o böyle yudum yudum içerken uykusunu,

    hayalini öpüyor ay ışığı aynada...
    HALIT FAHRI OZANSOY

    selam,

    YanıtlaSil