safça..


Bir dünya yaratmışım kendime;
ben de içinde şen şen
oynuyorum evcilik misali
anne, baba ve ben de çocuk
mutlu bir kelebek
dal dal
çiçek çiçek.

derken büyüyorum
kocaman sandığım dünyam küçülüyor,
dar geliyorken içine
açıp kapıyı
başlıyorum yürümeye,
nereye?

bir dalga geliyor üzerime
ve kolayca içine alıyor beni
başlıyoruz birlikte yüzmeye..

dengemi bulmaya çabalarken
bata çıka;
bir dal parçası çıkıyor karşıma
tutunuyorum
korkak ama hevesli..


ve bir durgun su buluveriyorum
yalnızlıktaki gibi
ağlıyorum çaresiz;
birden bir el
beni çekiveriyor sudan
çıplak..
siliyor üzerimi
sarınıyorum...


2006

1 yorum:

  1. selam,

    ben bütün çizgilerde oldum bütün o çizgilerde
    her sefer böyle geldi vurdu yaşamama bir deniz
    aldı bir yaşamadan bir yaşamaya kodu nasıl
    al bir çocuk vardı o korkularda o gecelerde
    büyük ulu sular yudu beni çokum artık nasıl
    bir deniz size de gelir vurur elbet anlarsınız
    İLHAN BERK

    selam,

    YanıtlaSil